Reserveer 12 april in je agenda: Algemene Ledenvergadering en brouwerijbezoek

24 maart 2022 door NVBK Secretariaat

Na twee jaar een online ledenvergadering te hebben georganiseerd, komen we op 12 april aanstaande voor de ledenvergadering fysiek bijeen in de brouwerij van Wispe.

Deze brouwerij is gevestigd in de Sint-Laurentiuskerk in Weesp. De kerk heeft de afgelopen jaren een ware metamorfose ondergaan van Katholieke kerk tot onder andere brouwerij, appartement en zelfs een hotelsuite bovenin de toren. Na afloop van de ledenvergadering neemt kostendeskundige Michel Meeuwen (bouwburo Vitrivius) ons mee in de uitdagingen van dit project. We sluiten de middag af met een rondleiding en borrel in de brouwerij.

Reserveer 12 april in je agenda en meld je alvast aan

De vergaderstukken worden in aanloop naar de ledenvergadering online gezet.

PARTNERS VAN DE NVBK

NVBK LID WORDEN

Het NVBK lidmaatschap fungeert als een gezaghebbend keurmerk en geeft toegang tot een bron van kennis en informatie en een interessant netwerk van vakprofessionals. Leden profiteren daarnaast van allerlei voordelen. Kortom, onze leden hebben een streepje voor op niet-leden.

ZOEK EEN NVBK KOSTENDESKUNDIGE

Onze kostendeskundigen zijn zonder uitzondering gepassioneerde mensen die bereid zijn zich actief in te spannen voor hun vakgebied.

Zoek een kostendeskundige

NVBK Secretariaat