Al aangemeld voor de Algemene ledenvergadering van de NVBK op donderdagmiddag 25 april? NVBK-leden zijn van harte welkom!

6 april 2024 door NVBK Secretariaat

De ALV is altijd een belangrijk moment voor de leden om op de hoogte te zijn van én mee te praten over het reilen en zeilen van de NVBK. Op de agenda staat in ieder geval het financieel jaarverslag over 2023. Ook nemen we op 25 april afscheid van bestuursleden, en stellen we nieuwe bestuursleden voor. Benieuwd wie dat zijn? Je ontdekt het op de ALV van 13.00 - 14.15 uur!

Na de ALV krijgen we een kijkje in de keuken (met rondleiding) van een bijzonder project in Amsterdam. MedicomZes realiseert hier voor Amsterdam UMC (locatie VuMC) een nieuw Research en Diagnostiek Centrum (RDC). Het ontwerp van het RDC is tot en met bestek uitgewerkt door atelier PRO, RHDHV en Zonneveld. AT Osborne is vanaf het begin betrokken geweest voor het opstellen van het technisch PvE, de invulling van het projectmanagement en de EU aanbestedingen.

We ontvangen je graag vanaf 12.30 uur. De ALV begint om 13.00 uur. Daarna volgt vanaf 14.30 uur het projectbezoek en om 17.00 uur sluiten we af met een netwerkborrel.

Kom jij ook? Meld je vandaag nog aan

PARTNERS VAN DE NVBK

NVBK LID WORDEN

Het NVBK lidmaatschap fungeert als een gezaghebbend keurmerk en geeft toegang tot een bron van kennis en informatie en een interessant netwerk van vakprofessionals. Leden profiteren daarnaast van allerlei voordelen. Kortom, onze leden hebben een streepje voor op niet-leden.

ZOEK EEN NVBK KOSTENDESKUNDIGE

Onze kostendeskundigen zijn zonder uitzondering gepassioneerde mensen die bereid zijn zich actief in te spannen voor hun vakgebied.

Zoek een kostendeskundige

NVBK Secretariaat